Saturday, October 18, 2014

18th Oct. Cleaning 掃除だぞ

Cleaning
10月18日 掃除だぞ


 
I jogged in the early morning around my house. I’m supposed to participate in a marathon competition tomorrow.
 家の近所を早朝走りました。明日マラソン大会に参加します。


 I made garlic curry noodles.
  ニンニクカレー麺を作りました。



I cleaned my house as hard as I could.
  一生懸命家の掃除をしました。


 
My volunteer friends when we were in Tonga are coming to my house on 2 and 3 Nov.
  11月2.3日にトンガ時代のボランティア友達が家にきます。


 
I washed and waxed my cars.
  洗車とワックス掛けを行いました。


 
These are my plants family.
  植物達です!



I haven’t made YAMANEKO doll for a long time.
  久しぶりに山ネコを作りました。

No comments:

Post a Comment