Tuesday, October 23, 2012

23rd Oct. Sponge Gourd’s Seeds ヘチマの種だぞ

Sponge Gourd’s Seeds
10月23日 ヘチマの種だぞ


 
Our sponge gourds have almost finished their lifetime.
 ヘチマが一生を終えようとしています。


 
We picked seeds of sponge gourds. We planted 8 seeds in June and it became 7m vine, plenty of sponge gourd and more than 100 seeds.
ヘチマの実を採りました。6月に8つの種を植えました。それが7mのつるになり、たくさんのヘチマになり、100以上の種になりました。


 
I took photos of a sponge gourd’s seeds with YAMANEKO.
 ヘチマの写真を山ネコと撮りました。


 
Sponge gourd with YAMANEKO and insects which one of my students made.
 ヘチマと山ネコ、そして子どもが作った昆虫です。


 
After chiropractic I went to the restaurant and ordered Tsubakuro Chinese noodles. It was delicious but was so oily that I couldn’t finish its soup.
  整体の後、ラーメン屋に行きました。美味しかったですが、めちゃくちゃ油っこかったので、スープを全部飲めませんでした。

No comments:

Post a Comment