Sunday, May 6, 2012

6th May. Wedding YAMANEKOs


Wedding YAMANEKOs
5月6日 結婚式だぞ

YAMANEKO photos have come from overseas. Thank you so much! This time it came from America.
山ネコ写真が世界から届きました。今回はアメリカです。


アメリカン・ピースコープ・ボランティアの皆さんより
From American Peace Corps volunteers  Mar.2012
 YAMANEKO (Farfume) & YAMANEKO-KO (his wife) were tagged in many American Peace Corps volunteers’ photos of facebook.
Congratulations on your wedding!
 ピースコープ・ボランティアの皆さんから届きました。
山ネコ(Farfumeさん)と山ネコ子(奥さん)がたくさんのアメリカン・ピースコープ・ボランティアの写真にタグ付されました。
ご結婚おめでとうございます!
↑これは世界から届いた山ネコ写真のページ




 
Because of bad weather, I couldn’t hang out my wash outside. I was doing my work almost all day long. I have a lot of things to do. I may not be a man of leisure. Yet I’m writing my blog everyday…
 天気が悪かったので、服を外に干せませんでした。ほぼ一日中仕事をしていました。Torojiro先生は暇人ではないのかも知れません。しかし毎日ブログを書いています・・・。
  

 
In the evening, I visited my favorite restaurant and spa “Fujio-sansou”.
 夕方、お気に入りの食堂と温泉がある富士尾山荘へ出かけました。


I had dinner and..
 夕食を食べて、



took a hot spring bath. This is my luxurious time
  温泉に入りました。贅沢な時間です。.



 
I bought this snack. Although its name “BLACK THUNDER” sounds strong, it’s sweet.
 このお菓子を買いました。ブラック・サンダーという名前は強そうですが、味は甘いです。

No comments:

Post a Comment