Monday, May 28, 2012

28th May. Nothing Special


Nothing Special
5月28日 特にないぞ


 
It was cloudy almost all day long, so after folding clothes,
 ほぼ一日中天気が悪かったので、洗濯物をたたんだ後、


 
I was sleeping beside a window.
窓際で寝ていました。


 
Though I bought an iron plate for making “takoyaki”(an octopus ball cake) I failed to make it oh my goodness. I made fried rice with vegetable instead. It might be my new recipe.
たこ焼きプレートを買いましたが、うまく作れませんでした。変わりにチャーハンを作りました。それは新しいレシピだったかも知れません。


 
In the evening, I had my hair cut. It costs 1300 yen (US$14). It’s cheap I think, but Tongan barber is cheaper.
夜、散髪に行きました。1300円で安いですが、トンガの散髪屋はもっと安かったです。
The article about Tongan barber 



 
After that, I washed my car by washing machine for cars. I had nothing special today.
その後、機械で車を洗いました。今日は特別何もありませんでしたね~。

No comments:

Post a Comment