Saturday, February 1, 2014

1st Feb. Kurumayama Skiing Ground 車山だぞ

Kurumayama Skiing Ground
2月1日 車山だぞ


I visited Kurumayama skiing ground with Mr. Hiroaki.
  Hiroaki先生と車山高原スキー場へ行きました。

I have come here once before, maybe in 1999 when I was in my university.
  確か1999年、学生の時に1度来たことがありました。



I made bumpy slope myself. Nobody came here maybe because…
  コブを作って遊びました。誰も来ませんでした。なぜなら・・・


It was so scary and dangerous.
  怖いし危険だからでしょう。


The snow condition was crust, very difficult to ski so we need to use jump turn technique.
  雪質クラスト!レールにはまると危険なので、ジャンプターンでカチ割って滑るしかない・・・はっはっは~。車山はアイスバーンで有名です!硬い斜面が大好きな方は是非!


Anyway, we had a very good time. Thank you for inviting me, Hiroaki!
  楽しい時間を過ごせました。お招きいただきありがとうございます。


At night, I washed CX-5 and
  夜、CX-5を洗って、


Set a ski carrier.
  スキーキャリアを設置しました。


CX-5 is tall, I had to use chairs and it’s hard to set up.
  CX-5は車高が高くて作業にイスを使ってやりにくかったので・・・


It took me more than 3 hours.
  3時間以上かかりました・・・


I used the ski carrier for my car before super EVERY. It has slept nearly 10 years. Long time no see!
  スーパーエブリィ以前の車にこのキャリアを使っていました。10年近く眠っていたことになります。久しぶり~!

No comments:

Post a Comment