Saturday, February 15, 2014

15th Feb. Terrible Snowfall ひどい降りだぞ

Terrible Snowfall
2月15日 ひどい降りだぞ


 
It might be the snowfall record I’ve ever experienced before so…
  自分の中で過去最大級の雪だったかも知れません・・・なので


 
I went skiing as usual.
  いつも通りスキーに行きました。



 
Because the main road to get to my ski field was closed, I took a bypath.
  国道が閉鎖だったので裏道を使いましたが、


 
It was very hard to pass the road because of a huge snow there.
  大雪のせいで道を通るのが大変でした。


 
Wow!!!!!
I got the information that my ski field is closed due to heavy snowfall. I gave up and went back home.
  わ~!
 大雪の為、スキー場が閉鎖だと知ったので諦めて帰りました。何の為に行ったのやら・・・。

No comments:

Post a Comment