Tuesday, February 11, 2014

11th Feb. Three Seven 777だぞ

Three Seven
2月11日 777だぞ


 
We had a huge snow lately.
  最近たくさんの雪が降りました。


 
The temperature was less than minus 10 degrees. It’s common in Nagano.
  気温マイナス10℃以下でした。まぁ長野では普通です。



 

I always go skiing unconsciously.
  いつも無意識にスキーに行っています。病気?


 
Although I changed my car, I will never changed my lunch style.
  車は変わりましたが、ランチスタイルは決して変えません。「欲しがりません勝つまでは!」


 
It was fine all day long.
  1日中快晴でした。


 
On the way back, the meter showed 777. Good fortune may come soon.

  帰りにメーターが777でした。幸運がやってくるかも知れません!

No comments:

Post a Comment