Sunday, March 25, 2012

25th Mar. Huge Snow

Huge Snow
3月25日 雪いっぱいだぞ

 
Although this winter season is almost over, we still have a huge snow. Yet my place Nagano is used to an accumulation of snow so we don’t care about it.
 冬はほぼ終わりですが、依然としてたくさんの雪が降ります。でも長野県は雪に慣れているので気にしません。


 
It was snowing all day long. I could enjoy skiing and snowboarding. There is a lot of deep snow.
 一日中雪が降っていました。スキーとスノボを楽しみました。深雪だらけでした。3月なのにね・・・。


 
I made cream pasta to use a mushroom but when just before I added it to a pan, I found that it got moldy. Darm!
 キノコを使う為にクリームパスタを作りました。キノコを入れようとした時・・・カビているのに気がつきました。あっちゃ~~

2 comments:

  1. あれ?山ネコじゃなくて、ドラえもんになってる!!山ネコ卒業したんですか??(笑)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仁さん コメントありがとうございます。

      あぁこのアングルね。たまたま掃除していたら、昔のレアなドラえもんが出てきたので、しばらく机の上にいます。
      トンガ時代の山ネコさんは勇退され、棚の上にカヌーに乗って座っています。会いに来てください。

      Delete