Monday, March 19, 2012

19th Mar. After a long time away

After a long time away
3月19日 久し振りに・・・だぞ

 
I could go skiing on weekday after a long time away, because it was a Monday makeup holiday of a graduation ceremony. Kashimayari snow field was not crowded like a holiday.
 久し振りに平日にスキーに行きました。今日は卒業式の代休だからです。鹿島槍は休日のように混んでいませんでした。

 
After skiing, I enjoyed snowboarding a little bit. Because I forgot my camera in my house, I took pictures with my mobile phone’s camera function. My finger disturbed the picture, maybe because I’m not used to using mobile function or my mobile phone is so old.
 スキーの後、スノーボードを少しだけ楽しみました。家にカメラを忘れたので、携帯のカメラで撮りました。指が写真の邪魔をしております。たぶんTorojiro先生は携帯の写真で撮り慣れていないか、携帯電話が古すぎるのでしょう・・・。


 
I made Okonomi-yaki, a meat and vegetable pancake, at dinner. My home prefecture, Osaka, is famous for Okonomi-yaki.
 夕食にお好み焼きを作りました。実家の大阪は、お好み焼きで有名です。

No comments:

Post a Comment