Tuesday, July 30, 2013

30th Jul. Renewing a license 4 免許更新だぞ4

Renewing a license 4
7月30日 免許更新だぞ4


 
I took my 4th lecture which is for renewing a license.  I have another 1 lecture left.
 4回目の免許更新講習がありました。あと1回あります。


 
Today’s content was related to an agriculture so it was very hard for me to understand.
 今日の内容は農業に関することで、理解するのに大変でした。



 
When I came back home, I went for a jog but suddenly I felt pain on my hips and was forced to give jogging up.
 家に帰ってジョギングに出かけましたが、突然尻に痛みを感じて、走れませんでした・・・それは


 
I found that there are 4 honeycombs near my house. Of course I removed it. Revenge!
 家の近くに4つの蜂の巣がありました。もちろん取り除きました。リベンジ!
 



 
Following that, I prepared for America. I didn’t do any preparation until now, but this is my style.
 その後、アメリカの準備をしました。今まで何もしませんでしたが、これがTorojiroスタイルです。


 
A sparkler is fun.
 花火は楽しいです。

No comments:

Post a Comment