Friday, July 12, 2013

11th Jul. Cooking Outdoors 野外炊飯だぞ

Cooking Outdoors
7月11日  野外炊飯だぞ



We visited “Takatoo Shounen-Shizen no Ie” outdoor activity center. I’ve come here twice when I was in my university.
 高遠少年自然の家に来ました。学生の頃2度ほど来ました。



We made curry & rice outdoors. All of my students did it very well.
 カレーを作りました。よくがんばっていました。



After work, I removed a honeycomb as a chief of honeycomb buster.
 放課後、ハチの巣除去主任として、ハチの巣を落としました。

No comments:

Post a Comment