Sunday, April 1, 2012

1st Apr. Strong Wind

Strong Wind
4月1日 強風だぞ

 
In the morning, my mobile was showing the sign, out of range (service). Oh my goodness…
 朝、最新携帯が県外になっていました。ガーン!


 
On the way to my ski field, I saw a lot of monkeys. Nagano prefecture is full of nature.
 スキー場への行き道にお猿さんに会いました。長野県は自然に満ち溢れています。


 
I enjoyed snowboarding and…
 スノーボードと


 
skiinng.
 スキーを楽しみました。


 
It was windy today so temporarily more than half of chair lifts were not operating. Yet I don’t care about it.
今日は風が強かったので一時的に半分以上のリフトが動いていませんでした。でもTorojiro先生は気にしません。
[Movie] the last docomo mova動画:(33 sec, 51 sec, 35 sec,)


 
After skiing, I visited a docomo shop to buy a new mobile, but I failed to buy it. I received new mobile coupons good for 50,000 yen (US$ 550). It means I can get a new mobile for free, but I threw it away by accident. Darn! I have to continue no mobile life for the time being.
  スキーの後、ドコモショップへ新しい携帯を買いに行きました。でも買えませんでした。5万円分のクーポンを受け取っていました。それは新しい携帯をタダでもらえるということですが、そのクーポン券を捨ててしまっていたのです。あちゃー。しばらく携帯の無い生活が続きます。

No comments:

Post a Comment