Saturday, February 11, 2012

11th Feb. Asama 2000 ski field

Asama 2000 ski field
2月11日 アサマ2000だぞ

 
Last night, I was making the special YAMANEKO dolls, the Dolls’ Festival edition, for my acquaintance’s wedding. I didn't have enough time to complete it so I made half of them. I went to bed at 2 o’clock AM.
 昨夜、特別な山ネコを作っていました。知り合いの結婚式の為の雛祭り(結婚式)バージョンです。完成させる時間がなかったので、半分作りました。深夜の2時に寝ました。


 
I got up at 5:30 and went to Asama 2000 ski field. It takes me 2 hours to get there.
 5時半に起きてアサマ2000スキー場へ行きました。2時間かかります。


 
Tomorrow I will take an exam so I practiced hard.
 明日試験を受けるので、練習をがんばりました。


 
After a long time away, I stayed in a YHA. Last time, Last time, I stayed in New Zealand’s YHAs in 2011. My YHA member’s card is still valid.
 久し振りにYHAに泊まりました。前回2011年にいくつかのニュージーランドのYHAに泊まりました。メンバーズカードはまだ有効期限内です。

No comments:

Post a Comment