Monday, November 4, 2013

4th Nov. Rest 2 休養だぞ2

Rest 2
11月4日 休養だぞ2


 
I cooked my special cream pasta in the morning.
  朝、特製クリームパスタを作りました。


 
After a long time away, I visited the restaurant Heike no sato.
 久しぶりに平家の里へ食べに行きました。


 
On the way back, I enjoyed colored leaves a lot.
  帰り道に紅葉を楽しみました。



 
I walked around my house.
  家の周りを歩きました。


 
I made takoyaki in the evening. I had a good rest as well today.
  夜はたこ焼きを作りました。今日も良い休養が取れました。

No comments:

Post a Comment